Δωρεάν & υπερταχύς αποστολή

Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις

ΓΟΠ για το online κατάστημα της H&D shoes and more instyle GmbH

  1. Γενικά

    1. Οι παρακάτω συμβατικοί όροι (ΓΟΠ) ισχύουν για όλες τις συμβάσεις που συνάπτονται μέσω του online καταστήματος της H&D shoes and more instyle GmbH, North-Carolina-Avenue 10, 66953 Pirmasens, Γερμανία (εφεξής: VERKÄUFER) υπό το domain fusion-shoes.com με τον πελάτη (εφεξής: KUNDE).

    2. Αυτοί οι ΓΟΠ περιέχουν ειδικούς κανονισμούς για πελάτες που είναι επιχειρηματίες σύμφωνα με το § 14 BGB (εφεξής: UNTERNEHMER). Αυτές οι ειδικές ρήτρες για τις επιχειρηματικές συναλλαγές επισημαίνονται με ρητή αναφορά σε UNTERNEHMER και δεν ισχύουν για συναλλαγές με καταναλωτές σύμφωνα με το § 13 BGB.

    3. Ο VERKÄUFER δεν αναγνωρίζει διαφορετικούς Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις του πελάτη, εκτός αν ο VERKÄUFER έχει ρητά και γραπτώς συμφωνήσει σε αυτούς.

  2. Σύναψη σύμβασης

    1. Ο KUNDE μπορεί με το πάτημα του αντίστοιχου κουμπιού να τοποθετήσει τα επιθυμητά προϊόντα στο καλάθι και στη συνέχεια με το πάτημα του καλαθιού να ξεκινήσει τη διαδικασία παραγγελίας. Μέσα στη διαδικασία παραγγελίας, ο KUNDE πρέπει να εισάγει τα απαραίτητα στοιχεία επικοινωνίας για την αποστολή και την πληρωμή και να ολοκληρώσει την παραγγελία πατώντας το κουμπί «Αγορά τώρα».

    2. Σφάλμα εισαγωγής, ειδικά προϊόντα που τοποθετήθηκαν κατά λάθος στο καλάθι, μπορεί ο KUNDE να διορθώσει μέσω της εισαγωγής της επιθυμητής ποσότητας στο καλάθι και των διαθέσιμων κουμπιών. Στη διαδικασία παραγγελίας, ο KUNDE μπορεί να διορθώσει σφάλματα εισαγωγής στα διάφορα βήματα πλοηγούμενος στο αντίστοιχο βήμα μέσω των κουμπιών «προηγούμενο» και «πίσω» του προγράμματος περιήγησης.

    3. Η παρουσίαση των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα του ΠΩΛΗΤΗ αποτελεί μη δεσμευτική πρόσκληση προς τον ΠΕΛΑΤΗ για παραγγελία. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ υποβάλλει με την παραγγελία δεσμευτική προσφορά για σύναψη σύμβασης σχετικά με τα προϊόντα που περιέχονται στο καλάθι. Ο ΠΩΛΗΤΗΣ θα επιβεβαιώσει την παραλαβή της παραγγελίας άμεσα με αυτοματοποιημένο e-mail. Με αυτήν την αυτοματοποιημένη επιβεβαίωση παραγγελίας συνάπτεται η συμβατική σχέση.

    4. Η σύμβαση αγοράς συνάπτεται με την H&D shoes and more instyle GmbH, North-Carolina-Avenue 10, 66953 Pirmasens, Deutschland.

    5. Η γλώσσα της σύμβασης είναι τα γερμανικά.

  3. Αποθήκευση κειμένου σύμβασης

    Το κείμενο της σύμβασης αποθηκεύεται από τον ΠΩΛΗΤΗ. Τα στοιχεία της παραγγελίας αποστέλλονται ξεχωριστά στον ΠΕΛΑΤΗ σε μορφή κειμένου (e-mail). Οι Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις μπορούν επίσης να ανακτηθούν και να εκτυπωθούν από το ηλεκτρονικό κατάστημα.

  4. Δικαίωμα υπαναχώρησης

    Οι καταναλωτές έχουν γενικά το νόμιμο δικαίωμα υπαναχώρησης. Οι νομικές ρυθμίσεις για τυχόν υπάρχον δικαίωμα υπαναχώρησης περιλαμβάνονται αποκλειστικά στην πολιτική υπαναχώρησης, η οποία είναι διαθέσιμη στον ΠΕΛΑΤΗ κατά τη διαδικασία παραγγελίας.

  5. Τιμές και έξοδα αποστολής

    1. Ισχύουν οι τιμές που είναι έγκυρες την ημέρα της παραγγελίας, όπως εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

    2. Οι τιμές που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι σε ευρώ και περιλαμβάνουν τον νόμιμο ΦΠΑ.

    3. Κατά την αγορά αγαθών που παραδίδονται σε πακέτο ή με άλλο τρόπο μέσω ταχυδρομείου ισχύει το εξής: Οι τιμές που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα δεν περιλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής για τη συσκευασία και τα ταχυδρομικά τέλη. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται δυναμικά κατά τη διαδικασία παραγγελίας και εμφανίζονται στην επισκόπηση του καλαθιού πριν την παραγγελία.

    4. Προσφέρουμε δωρεάν αποστολή. Οι πληροφορίες σχετικά με τους όρους υπό τους οποίους η αποστολή είναι δωρεάν βρίσκονται στη σελίδα πληροφοριών για τα έξοδα αποστολής στη διεύθυνση https://fusion-shoes.com/pages/versand.

    5. Σε μεμονωμένες περιπτώσεις, σε διασυνοριακές παραδόσεις μπορεί να επιβληθούν επιπλέον φόροι (π.χ. σε περίπτωση ενδοκοινοτικής απόκτησης) και/ή τέλη (π.χ. δασμοί) που πρέπει να καταβληθούν από τον ΠΕΛΑΤΗ.

  6. Όροι πληρωμής

    1. Ο ΠΩΛΗΤΗΣ αποδέχεται μόνο τις μεθόδους πληρωμής που προσφέρονται κατά τη διαδικασία παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ επιλέγει ο ίδιος τον προτιμώμενο τρόπο πληρωμής από τις διαθέσιμες μεθόδους.

    2. Εάν η πληρωμή πραγματοποιείται μέσω Giropay από την εταιρεία GIROPAY GmbH, An der Welle 4, 60322 Frankfurt/Main, Deutschland, ο ΠΕΛΑΤΗΣ πρέπει να διαθέτει ενεργοποιημένο λογαριασμό online banking με διαδικασία PIN/TAN. Στο τέλος της διαδικασίας παραγγελίας, ο ΠΕΛΑΤΗΣ καλείται να εισαγάγει τον αριθμό λογαριασμού, τον κωδικό τράπεζας, το PIN και το TAN στη φόρμα που έχει προ-συμπληρώσει ο ΠΩΛΗΤΗΣ (τραπεζικά στοιχεία, ποσό μεταφοράς, σκοπός χρήσης). Αμέσως μετά, η συναλλαγή επιβεβαιώνεται στον ΠΕΛΑΤΗ. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στη https://www.giropay.de/kaeufer/online-ueberweisen.

    3. Εάν η παράδοση πραγματοποιείται με πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας, ο ΠΕΛΑΤΗΣ παρέχει με την κοινοποίηση των στοιχείων της πιστωτικής του κάρτας την εξουσιοδότηση να χρεωθεί το πλήρες ποσό του τιμολογίου, συμπεριλαμβανομένων των τυχόν εξόδων παράδοσης και αποστολής, κατά την ημερομηνία λήξης μέσω της αντίστοιχης εταιρείας πιστωτικών καρτών. Στο τέλος της διαδικασίας παραγγελίας, ο ΠΕΛΑΤΗΣ καλείται να εισαγάγει τον αριθμό της πιστωτικής του κάρτας, την ημερομηνία λήξης και τον κωδικό επαλήθευσης στη σχετική φόρμα. Ανάλογα με το ποσό της πληρωμής ή τον τύπο της παράδοσης, ο πελάτης ενδέχεται να ζητηθεί μέσω εμφάνισης της ιστοσελίδας της τράπεζας ένα δεύτερο απαιτούμενο στοιχείο ταυτοποίησης. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ πρέπει τότε να επαληθεύσει τη διαδικασία πληρωμής με το προσωπικό του δεύτερο στοιχείο ταυτοποίησης, όπως κωδικό πρόσβασης, PIN, TAN ή βιομετρικά δεδομένα όπως δακτυλικό αποτύπωμα ή σάρωση προσώπου μέσω ειδικής εφαρμογής. Ο συγκεκριμένος τύπος ταυτοποίησης που χρησιμοποιείται εξαρτάται από τον αντίστοιχο πάροχο υπηρεσιών πληρωμών (π.χ. της τράπεζας πιστωτικών καρτών του ΠΕΛΑΤΗ). Η χρέωση πραγματοποιείται σε αυτή την περίπτωση με την επιβεβαίωση της παραγγελίας. Περισσότερες πληροφορίες θα λάβετε από τον πάροχο πιστώσεών σας.

    4. Εάν η πληρωμή πραγματοποιείται με κάρτα EC, η ηλεκτρονική τραπεζική κάρτα με chip του ΠΕΛΑΤΗ διαβάζεται με τη βοήθεια ενός αναγνώστη καρτών (αναγνώστη chip). Στη συνέχεια, ο ΠΕΛΑΤΗΣ πρέπει να ολοκληρώσει τη διαδικασία πληρωμής εισάγοντας τον μυστικό του κωδικό και έτσι να επιβεβαιώσει την πληρωμή προς τον ΠΩΛΗΤΗ. Ενδεχομένως, μέσω ανταλλαγής δεδομένων με την τράπεζα του ΠΕΛΑΤΗ μέσω σύνδεσης επικοινωνίας, πραγματοποιείται έλεγχος εγκυρότητας σχετικά με λίστες αποκλεισμού και το χρηματοδοτικό όριο του ΠΕΛΑΤΗ και επιβεβαιώνεται στον αναγνώστη καρτών με μήνυμα «Πληρωμή πραγματοποιήθηκε». Ο αντίστοιχος τραπεζικός λογαριασμός του ΠΕΛΑΤΗ χρεώνεται με το ποσό της πληρωμής. Περισσότερες πληροφορίες θα λάβετε από την τράπεζα που εξέδωσε την κάρτα EC.

    5. Εάν η πληρωμή πραγματοποιείται μέσω PayPal της εταιρείας PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., 22 – 24 Boulevard Royal, L-2449 Luxembourg, ο ΠΕΛΑΤΗΣ πρέπει να διαθέτει λογαριασμό PayPal και να ταυτοποιηθεί με τα στοιχεία πρόσβασής του στο PayPal. Στη συνέχεια, ο ΠΕΛΑΤΗΣ πρέπει να ολοκληρώσει τη διαδικασία πληρωμής PayPal και να επιβεβαιώσει την πληρωμή προς τον ΠΩΛΗΤΗ. Μέσω της μεθόδου πληρωμής PayPal μπορεί επίσης να γίνει πληρωμή χωρίς λογαριασμό χρήστη PayPal. Όσον αφορά τη λειτουργία επισκέπτη του PayPal, ισχύουν οι όροι που είναι διαθέσιμοι μέσω της μεθόδου πληρωμής. Εάν ο ΠΕΛΑΤΗΣ επιλέξει την πληρωμή με πιστωτική κάρτα στο PayPal, ανάλογα με το ποσό της πληρωμής ή τον τύπο της παράδοσης, ενδέχεται να ζητηθεί μέσω εμφάνισης της ιστοσελίδας της τράπεζας ένα δεύτερο απαιτούμενο στοιχείο ταυτοποίησης. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ πρέπει τότε να επαληθεύσει τη διαδικασία πληρωμής με το προσωπικό του δεύτερο στοιχείο ταυτοποίησης, όπως κωδικό πρόσβασης, PIN, TAN ή βιομετρικά δεδομένα όπως δακτυλικό αποτύπωμα ή σάρωση προσώπου μέσω ειδικής εφαρμογής. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στην ιστοσελίδα του Paypal στο https://www.paypal.com/de/webapps/mpp/home.

    6. Τα δικαιώματα συμψηφισμού έχουν οι KUNDEN που είναι UNTERNEHMER κατά το § 14 BGB μόνο εάν οι αντίδικες απαιτήσεις έχουν τελεσίδικα διαπιστωθεί, δεν αμφισβητούνται ή έχουν αναγνωριστεί από τον VERKÄUFER ή εάν οι αντίθετες απαιτήσεις βασίζονται στην ίδια νομική σχέση. Αυτή η απαγόρευση συμψηφισμού δεν ισχύει για KUNDEN που είναι καταναλωτές κατά το § 13 BGB.

  7. Όροι παράδοσης και αποστολής – Πληροφορίες για τον υπολογισμό της ημερομηνίας παράδοσης

    1. Η παράδοση του εμπορεύματος, που γίνεται σε πακέτο ή με άλλο τρόπο μέσω ταχυδρομείου, πραγματοποιείται, εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά με τον KUNDE, μέσω ταχυδρομείου (πακέτο, δέμα, επιστολή, μεταφορική εταιρεία κ.λπ.) στη διεύθυνση παράδοσης που έχει δηλώσει ο KUNDE στην παραγγελία.

    2. Η παράδοση σε Packstation δεν είναι δυνατή.

    3. Ο χρόνος παράδοσης αναφέρεται ξεχωριστά στη σχετική σελίδα λεπτομερειών προϊόντος.

    4. Ο χρόνος παράδοσης που αναφέρεται στη σελίδα λεπτομερειών προϊόντος ξεκινά την εργάσιμη ημέρα μετά την εντολή πληρωμής του KUNDE προς το μεταφορικό πιστωτικό ίδρυμα σε περίπτωση προπληρωμής, ή σε όλες τις άλλες μεθόδους πληρωμής την εργάσιμη ημέρα μετά την ημέρα σύναψης της σύμβασης.

    5. Ο κίνδυνος τυχαίας απώλειας και τυχαίας επιδείνωσης του πωληθέντος αντικειμένου μεταβιβάζεται σε παραδόσεις σε επιχειρηματίες με την παράδοση σε αυτούς ή σε εξουσιοδοτημένο παραλήπτη, στην περίπτωση αγοράς με αποστολή ήδη με την παράδοση του εμπορεύματος σε κατάλληλο μεταφορέα. Σε παραδόσεις σε καταναλωτές, ο κίνδυνος τυχαίας απώλειας και τυχαίας επιδείνωσης του πωληθέντος αντικειμένου μεταβιβάζεται στον καταναλωτή σύμφωνα με το § 446 BGB με την παράδοση του εμπορεύματος στον καταναλωτή. Όσον αφορά τη μεταβίβαση του κινδύνου, ισοδυναμεί με την παράδοση εάν ο KUNDE καθυστερήσει την παραλαβή.

    6. Οι παραγγελίες μπορούν να γίνουν από όλους τους πελάτες από τον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο καθώς και ενδεχομένως από τις επιπλέον χώρες που αναφέρονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα και/ή στον πίνακα εξόδων αποστολής. Η παράδοση των παραγγελιών γίνεται μόνο στη Γερμανία καθώς και ενδεχομένως στις χώρες που αναφέρονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα και/ή στον πίνακα εξόδων αποστολής.

    7. Σε περίπτωση καθυστερήσεων παράδοσης, ο VERKÄUFER θα ενημερώσει αμέσως τον KUNDEN.

    8. Εάν ο μεταφορέας επιστρέψει το αντικείμενο αγοράς στον VERKÄUFER επειδή η παράδοση στον KUNDEN δεν ήταν δυνατή, ο KUNDE αναλαμβάνει τα έξοδα για μια νέα αποστολή. Αυτό δεν ισχύει εάν ο KUNDE παράλληλα με την άρνηση παραλαβής άσκησε τυχόν υπάρχον δικαίωμα υπαναχώρησης ή εάν δεν ευθύνεται για την αιτία που κατέστησε αδύνατη την παράδοση ή εάν ο KUNDE ήταν προσωρινά αδύνατο να παραλάβει την προσφερόμενη υπηρεσία, εκτός εάν ο VERKÄUFER του είχε ανακοινώσει την υπηρεσία εγκαίρως.

  8. Ρήτρα διατήρησης κυριότητας

    1. Ο VERKÄUFER διατηρεί την κυριότητα των πωληθέντων αντικειμένων μέχρι την πλήρη καταβολή της τιμής αγοράς.

    2. Τα εμπορεύματα που τελούν υπό ρήτρα διατήρησης κυριότητας δεν επιτρέπεται να ενεχυριαστούν σε τρίτους ή να μεταβιβαστούν ως ασφάλεια από τον KUNDEN πριν από την πλήρη εξόφληση των εξασφαλισμένων απαιτήσεων. Ο KUNDEN οφείλει να ενημερώσει αμέσως τον VERKÄUFER σε γραπτή μορφή εάν και στο βαθμό που τρίτοι ασκούν πρόσβαση στα εμπορεύματα του VERKÄUFERS.

    3. Σε περίπτωση παραβίασης της σύμβασης από τον KUNDEN, ιδίως σε περίπτωση μη καταβολής της οφειλόμενης τιμής αγοράς, ο VERKÄUFER έχει το δικαίωμα, σύμφωνα με τις νόμιμες διατάξεις, να αποσυρθεί από τη σύμβαση και να απαιτήσει την επιστροφή των εμπορευμάτων βάσει της ρήτρας διατήρησης κυριότητας και της απόσυρσης. Εάν ο KUNDEN δεν καταβάλει την οφειλόμενη τιμή αγοράς, ο VERKÄUFER μπορεί να ασκήσει αυτά τα δικαιώματα μόνο εάν έχει προηγουμένως δοθεί στον KUNDEN εύλογη προθεσμία για πληρωμή χωρίς αποτέλεσμα ή εάν τέτοια προθεσμία δεν απαιτείται σύμφωνα με τις νόμιμες διατάξεις.

  9. Εγγύηση/Ευθύνη για ελαττώματα/Υποχρέωση καταγγελίας

    1. Τα δικαιώματα σε περίπτωση ελαττωμάτων του αγορασθέντος αντικειμένου ρυθμίζονται από τις νόμιμες διατάξεις.

    2. Οι αξιώσεις ελαττωμάτων από UNTERNEHMERN, που είναι έμποροι σύμφωνα με το HGB, προϋποθέτουν ότι έχουν εκπληρώσει σωστά τις υποχρεώσεις εξέτασης και καταγγελίας που οφείλονται σύμφωνα με το § 377 HGB εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των εμπορευμάτων σε γραπτή μορφή. Αυτή η υποχρέωση καταγγελίας δεν ισχύει για KUNDEN που είναι καταναλωτές σύμφωνα με το § 13 BGB.

    3. Η προθεσμία παραγραφής για αξιώσεις ελαττωμάτων από UNTERNEHMERN είναι 12 μήνες, υπολογιζόμενη από τη μεταβίβαση του κινδύνου στον UNTERNEHMER. Αυτή η συντόμευση της υποχρέωσης εγγύησης δεν ισχύει για KUNDEN που είναι καταναλωτές σύμφωνα με το § 13 BGB.

  10. Ευθύνη

    1. Τα δικαιώματα του KUNDEN για αποζημίωση ή αποζημίωση για άσκοπες δαπάνες έναντι του VERKÄUFERS ρυθμίζονται εκτός του δικαίου εγγύησης, ανεξάρτητα από τη νομική φύση της απαίτησης, σύμφωνα με αυτές τις διατάξεις.

    2. Η ευθύνη του VERKÄUFERS αποκλείεται – ανεξάρτητα από τους νομικούς λόγους – εκτός αν η αιτία της ζημίας οφείλεται σε δόλο και/ή βαριά αμέλεια του VERKÄUFERS, των υπαλλήλων του, των αντιπροσώπων του ή των βοηθών εκπλήρωσης του. Όσο η ευθύνη του VERKÄUFERS αποκλείεται ή περιορίζεται, αυτό ισχύει επίσης για την προσωπική ευθύνη των εργαζομένων, αντιπροσώπων ή βοηθών εκπλήρωσης του VERKÄUFERS. Η ευθύνη του VERKÄUFERS σύμφωνα με τον νόμο περί ευθύνης προϊόντων παραμένει ανεπηρέαστη (§ 14 ProdHG).

    3. Για ζημίες από βλάβη στη ζωή, το σώμα ή την υγεία που βασίζονται σε εκ προθέσεως, βαριά αμέλεια ή αμέλεια υποχρέωσης από τον ΠΩΛΗΤΗ ή έναν νόμιμο εκπρόσωπο ή βοηθό εκτέλεσης του ΠΩΛΗΤΗ, ο ΠΩΛΗΤΗΣ ευθύνεται σύμφωνα με τις νόμιμες διατάξεις.

    4. Εφόσον ο ΠΩΛΗΤΗΣ παραβιάζει τουλάχιστον από αμέλεια μια ουσιώδη συμβατική υποχρέωση, δηλαδή μια υποχρέωση της οποίας η τήρηση είναι ιδιαίτερα σημαντική για την επίτευξη του σκοπού της σύμβασης (ουσιώδης συμβατική υποχρέωση ή βασική υποχρέωση), η ευθύνη περιορίζεται στη συνήθως προκύπτουσα ζημία, δηλαδή σε ζημίες που συνήθως αναμένονται στο πλαίσιο της σύμβασης. Μια ουσιώδης συμβατική ή βασική υποχρέωση κατά την παραπάνω έννοια είναι αυτή που καθιστά δυνατή την ορθή εκτέλεση της σύμβασης και στην οποία ο ΠΕΛΑΤΗΣ βασίζεται τακτικά και δικαιολογημένα.

  11. Αποθήκευση δεδομένων και προστασία δεδομένων

    Ισχύουν αποκλειστικά οι διατάξεις περί προστασίας δεδομένων της πολιτικής απορρήτου στην ιστοσελίδα https://www.fusion-shoes.com.

  12. Σημείωση σύμφωνα με το § 36 VSBG

    1. Για ΠΕΛΑΤΕΣ που είναι καταναλωτές σύμφωνα με το § 13 BGB, υπάρχει γενικά η δυνατότητα να επιδιώξουν εναλλακτική διαδικασία επίλυσης διαφορών σύμφωνα με το § 36 VSBG.

    2. Η εναλλακτική διαδικασία διαιτησίας δεν αποτελεί υποχρεωτική προϋπόθεση για την προσφυγή στα αρμόδια τακτικά δικαστήρια, αλλά παρέχει μια εναλλακτική δυνατότητα επίλυσης διαφορών που μπορεί να προκύψουν στο πλαίσιο μιας συμβατικής σχέσης.

    3. Ο ΠΩΛΗΤΗΣ δεν συμμετέχει στη διαδικασία εναλλακτικής επίλυσης διαφορών σύμφωνα με το § 36 VSBG.

  13. Τελικές διατάξεις

    1. Ισχύει το δίκαιο της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας με εξαίρεση το Διεθνές Εμπορικό Δίκαιο των Ηνωμένων Εθνών (UN-Kaufrecht).

    2. Για καταναλωτές που δεν συνάπτουν τη σύμβαση για επαγγελματικούς ή εμπορικούς σκοπούς, η παραπάνω επιλογή δικαίου ισχύει μόνο στο βαθμό που δεν αφαιρείται η παρεχόμενη προστασία από υποχρεωτικές διατάξεις του δικαίου του κράτους όπου ο καταναλωτής έχει τη συνήθη διαμονή του.

    3. Εάν ο ΠΕΛΑΤΗΣ είναι έμπορος, νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου ή ειδικό δημόσιο περιουσιακό στοιχείο, αποκλειστική δικαιοδοσία για όλες τις διαφορές από αυτή τη σύμβαση έχει η έδρα του ΠΩΛΗΤΗ στην North-Carolina-Avenue 10, 66953 Pirmasens, Γερμανία.

    4. Το ίδιο ισχύει αν ο ΠΕΛΑΤΗΣ είναι επιχειρηματίας και δεν έχει γενική δικαιοδοσία στη Γερμανία ή η κατοικία ή η συνήθης διαμονή του κατά τον χρόνο της αγωγής δεν είναι γνωστή. Η εξουσία του ΠΩΛΗΤΗ να προσφύγει επίσης σε δικαστήριο σε άλλη νόμιμη δικαιοδοσία παραμένει ανεπηρέαστη.

Δημιουργήθηκε από:

© DURY LEGAL Rechtsanwälte – www.dury.de

© Website-Check GmbH – www.website-check.de

Το σήμα Website-Check. Δείχνει ότι τα νομικά κείμενα είναι ενημερωμένα και συνδέεται με μια ιστοσελίδα με περαιτέρω δεδομένα.